خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اگه بگی سر توام میاد!!!

سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۰، ۱۱:۵۱ ق.ظ
وقتی بهت گفتم دوروبرم چی میگذره....باور نکردی و مسخره کردی سرزنشم کردی که .... تو دلت فکر کردی من قدر ساده ام که باور میکنم!!!!! منم تو دلم به این فکر میکردم که...صبر کن حالا نوبت خودتم میرسه...اونوقت میفهمی چرا؟؟؟؟ حالا مدتیه تو عوض شدی من خوب میفهمم چت شده روت نمیشه مستقیم بگی چون میترسی همون فکری رو راجع بهت بکنم که تو در مورد بقیه داشتیهیچ وقت هیچ کیو سرزنش نکن چون تو اون شرایطو درک نکردی و نمیفهمی مهمتر اینکه در هر موردی کسیو سرزنش کنی شک نکن که واسه خودتم پیش میاد!!! چیزی که من بارها و بارها تجربه کردم و تازه فهمیدم دلیل بعضی اتفاق چیه؟؟؟؟؟!!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.