خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ماه من

يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۰، ۰۹:۲۱ ب.ظ
به قول فرنوش این خانومای خواننده ایرانی انگاری همیشه (ببخشید) درد زایمان دارن!!!از بس جیغ میکشن....من یکی که هر موقع صداهاشونومیشنوم دلم آشوب میشهولی استثنائا این یکیو خوشم اومد چون شعرش خوب بود ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد دارهدنیامون یه عالمه آدم خوب و بد دارهماه من غصه نخور همه که دشمن نمیشنهمه که پر ترک مثل تو و من نمیشنماه من غصه نخور مثل ماها فراوونهخیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونهماه من غصه نخور گریه پناه آدماستتر و تازه موندن گل مال اشک شبنماستماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشهاونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشهماه من غصه نخور خیلیا تنهان مث تو خیلیا با زخمای زندگی آشنان مث توماه من غصه نخور زندگی خوب و داره و زشتخدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشتماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشهاونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشهماه من غصه نخور دنیا رو بسپار به خداهردومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.