خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یه حس قشنگ

چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۴:۴۲ ب.ظ
چه حس خوبیه وقتی بفهمی یکی به معنای واقعی نگرانت شده بدون اینکه خودت بدونی...این چند روزی که تماس گرفته بود نتونستم جواب بدم...نه خونه ...نه همراهمیس کالاشو میدیدم اما یا فرصت نمیشد تماس بگیرم یا یادم میرفتفکر میکردم لابد کار داره دیگه!!!آخرین بارش امروز صبح بود که داشتم حاظر میشدم برم مهمونی...عصری بهش زنگ زدم زودتر از همیشه گوشیشو جواب دادو با یه نگرانی همراه با خوشحالی گفت تو حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گفتم آره...چطور مگه؟؟؟گفت چی شده؟؟؟ چرا نیستی؟؟کجایی تو؟؟؟ دلم هزار راه رفت...نگرانم شده بود..... و من بیخیال مشغول خودم و کارام و افکارم بودمگفت بعد از این فقط یه اس بزن بگو حالت خوبه تا خیال من راحت شه...........خیلی وقت بود کسی اینجوری نگرانم نشده بود...خیلی چسبید خداییش!!اینم از اوناست که وجودش به آدم آرامش میده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.