خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اگه دوست داشتین کمک کنین

چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۰، ۰۲:۰۲ ق.ظ
این متنی که میخونید و یکی از دوستام برام ایمیل کرده و خودش از دست اندرکارانهمن 4سال باهاش همکلاس بودم و میشناسمش.خیلی دختر خوب و خیریهتو اون 4سالم مدام با یه گروهی از بچه های دانشگاه میرفتن مناطق محروم برنامه واسه بچه ها اجرا میکردن و کمکای مالی و درسی و آموزشی میدادن به اونااگه دوست داشته باشین میتونین کمک کنید که  البته جای دوریم نمیرهاز 1000 تومن تا... فقط به خاطر شاد کردن دلهای پاک اینم آدرس وبلاگش http://one-abd.blogfa.com************************سلام به رسم شب های کوچه گردان عاشق مشهد  این بار در کنار امام خوبی ها وشهدامی خواهیم در غربت اقایمان امام رضا (ع) برای زنده کردن دل های خودمان برای نشاندن لبخندی در این شب   بخاطر دل غمگین یلداهای  کوچکی که با حسرت یک برش هندوانه و چند دانه انار بخواب می روند، و دانه های سرخ و کوچک انار، برایشان یک تصویر مات و مبهم در رویا است، وسیب سرخ عشق هنوز در زلالی دیدگانشان موج میزند سبدی از محبت ببریم. . . . . . . .دوستان منتظر کمک های شما هستیم دوستانی که تهران هستند اگه خواستند با ماباشند تماس بگیرند انشالله چهارشنبه30اذر میریم برای پخش محبت  مکان یکی از مناطق حاشیه تهران.تعداد خانوار 30-و حدود150نفر .در حال حاضر به دلیل شکل نگرفتن گروه رسمی  شماره حساب بنده فعال میباشد   الهام صباحی-09353118282 شماره حساب بانک تجارت0003392069851 کد شعبه198 شماره کارت6273531030179297******* امام صادق (سلام الله علیه) : • حُسنُ الظَّنِّ بِاللَّهِ أن لاتَرجُوَ إلّا اللَّهَ، ولا تَخافَ إلّا ذَنبَکَ. خوش گمانى به خدا این است که جز به خدا امید نداشته باشى و جز از گناهت نترسى.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.