خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یه اختراع مفید

جمعه, ۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۳۵ ب.ظ
بعضی آدما یه چیزایی تو زندگیشون درست میکنن(اختراع) که شاید خیلی مهم به نظر نرسه ولی کاربردای زیادی میتونه تو زندگی آدمای بعد از خودش داشته باشه یکی از اونا تخت خوابه.مدتیه دارم فکر میکنم خدا بیامرزه پدر و مادر و خود اون کسی که اولین بار تخت خوابو ساخت و به خونه های مردم آورد!! چون کاردبرداش خیلی زیادن وقتی تو اتاقت وسایلی داشته باشی که نه میتونی دور بندازیشون و نه تو انباری بزاری و هرلحظه هم ممکنه بهشون نیازمند بشی و اتاقتم شلوغ باشه بهترین مکان براشون کجاست؟؟؟؟ زیر تخت! وقتی یهویی مهمون میاد تو اتاقت و میخوای سه صوته تمیزش کنی چیکار میکنی؟؟؟ همه چی میره زیر تخت! وقتی میخوای یه چیزی رو قایم کنی؟ به شیوه های مختلف میشه زیر تخت جاسازی کرد! میتونی اون زیر حتی واسه خودت تنقلات یا میوه جاسازی کنی و در مواقع لزوم استفاده کنی و حالشو ببری گاهیم که حوصله نداری پوست میوه هارو میذاری همونجا تا ... بعدا میبری میریزی بیرون! وقتی دوست نداری مهمونای ناخونده که میان خونه تون شب تو اتاق تو بخوابن میتونی با یه تغییر دکور کلی فضارو اشغال کنی دیگه بگذریم که هر موقع خسته ای و حال نداری میتونی سریعا به خودت کمک کنی! و... فکر کنم الان اینارو گفتم کلی ازم نا امید شدین نه؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.