خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

چند راهی

دوشنبه, ۵ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۱۳ ق.ظ
امروز باز تو استخر فکر میکردم از بی هدف رفتن و اومدن خوشم نمیاد 45 دقیقه مفید و بعدم بیکار... بعد ناهار بابا گفت دوره جدید نجات غریق ثبت نام میکنن.... تا جایی که میدونم امتحانش بهمنه.من که خیلی وقته تمرین ندارم و آماده نیستم شاید بتونم تو این یه ماه اگه همه شو برم رکوردارو بزنم اما بقیش... نمیدونم ثبت نام کنم یا نه؟؟؟ خیلی مرددم یعنی یه کم میترسم.از اینکه قبول نشم بعد باز باید حرفای نا امیدکننده و سرکوفتاشونو بشنوم که میگن: ما میدونستیم تو قبول نمیشی میخواستیم خودتم بری ببینی نمیتونی.... یا اینکه بگن قسمت نیست دیگه باید دست برداری این حرفا خوردم میکه حالا بگذریم که تمام این 1ماه باید غرغر بشنوم که ما الاف تو شدیم اخه از بعد اون کتکی که تو خیابون خوردم نمیذارن تنهایی هیچ جا برم مخصوصا اونجا ته دلم خیلی دوست دارم برم اما اگه برم و تو هر کدوم از دو مرحله رد شم دیگه باید باهاش خداحافظی کنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.