خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آقای بهرامی

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۲۸ ق.ظ
آقای بهرامی رو خیلی دوسش دارم همیشه یادش هستم ولی این روزا بیشتر از همیشه تو ذهنمه!!!خیلی دوست داشتم میدیدمش بازم دبیر فلسفه پیش دانشگاهیم بود .علاوه بر این تو منطق عربی ریاضی ادبیات واقعا تخصص داشت یعنی سر هر کدوم از کلاساش میشستی فکر میکردی کارش همینه!! خیلی باحال بود در حد یه استاد دانشگاه و حتی بیشتر اطلاعات داشت اما ترجیح میداد تو مدرسه باشه... خداییش وقتی میومد نفس همه حبس میشداااا ولی همه خیلی خیلی دوسش داشتن اصلا آدم خشن و بداخلاقی نبود به موقعش جدی بود اما زیادم شوخی میکرد ولی موقع درس پرسیدن.... نمیدونم چه جوری بود که وقتی درس می پرسید هر چقدرم خونده بودی بازم نمیشد خوب جواب بدی؟؟؟!! من کتاب و حفظ بودم از بس خوندم.در طول ترم از هر کسی تنها یه بار فرصت میشد درس بپرسه.4یا 5 تا سوال می پرسید و از 20 نمره میذاشت اکثریت هم نمیتونستن جواب بدن درس دادنش محشر بود.مثل بقیه از رو کتاب کپی نمیکرد.اما پرسیدنشم خیلی سخت بود همیشه اونایی که بلد نبودن و تهدید میکرد که الان میبرمتون پیش خانم...(ناظم) یه عده که خیلی لوس بودن گریه میکردن نوبت من که شده بود با 5نفر دیگه با اینکه خیلی خونده بودم اما نتونستم دوتا شو جواب بدم اونایی که با ما بودن دوتاشون زدن زیر گریه ولی منو ساره و یکی دیگه که یادم نیس کی بود یه ریز میخندیدیم به من گفت چرا درس نخوندی؟؟؟(2تارو جواب ندادم)گفتم من که بیشترشو جواب دادم!!! چقد بهم خندیدن ..میگفتن تو دیگه خیلی پر رویی یادش بخیر.....سال بعداز رفتنمون از اون مدرسه آقای بهرامی هم رفت _______________________________- یه جوک الان خوندم خیلی خندیدم مینویسم شما هم لذت ببرین سه دیوانه هم اتاقی بودن، یک روز خبر آوردن که دوتاشون بالا و پایینمیپرن و میگن: ما سیب زمینی هستیم و داریم تو روغن سرخ میشیم ولی سومیساکت نشسته!رئیس تیمارستان هم طبق معمول رفت که این دیوونه سومی رو مرخص کنه. ازشپرسید: تو چرا با دوستات نمی پری؟ دیوونه سومیه هم میگه: آخه من کفماهیتابه چسبیدم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.