خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ویروووووووووووووس

سه شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۳۳ ب.ظ
کاش آدما هم آنتی ویروس قابل به روز شدن داشتن که وقتی ویروس جدید میاد سراغشون سریع شناساییش کنن و دخلشو بیارن این دو سه روز حسابی ویروسی شده بودم این آمپولا و قرصای مسکنم کارگر نبود و تا صبح درد کشیدم ولی وقتی مامانم ساعتای 3 صبح بود اومد تو اتاقم انگار دستش شفا بود تا 4:30 صبح یه ریز بدنم و ماساژ میداد و من که قبلش مث مار زخمی به خودم میپیجیدم اون لحظات انگار دردی نبود دیگه حقیقتا هزار بار خدا رو شکر کردم که مادری دارم اونم به این مهربونی و دلسوزی همون روز اولم که حالم بد بود زدم تو خط مهندسی و سیستمو فرمت کردم!!! از اونجاییم که حال نداشتم و خیلیم بلد نبودم(دفعه اولم بود) کلا درایو ها رو پاک کردم اطلاعاتشو که برداشته بودم ولی موندم واسه پارتیشن بندی سی دی رام هم باز نمیشد!!!! و یه سری مشکلات دیگه که منو به این نتیجه رسوند ببرمش دکتر!! ولی به دلایلی امکانش نبود بالاخره به هر بدبختی بود یه مقاله راجع به پارتیشن بندی از گوگل گرفتم و اون مشکلات دیگمم از دو سه نفری پرسیدم و بقیشم باز خودم کنکاش کردم و دیگه الان درست شد به سلامتی سیستم راه انداختم باقلوا خلاصه مشکل داشتین تو این زمینه ها به خودم رجوع کنید که دیگه مهندس شدم کلی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.