خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کدبانو

پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۲۱ ق.ظ
میبینم که چقدر این بحث اجتماعی جذاب بوده فک کنم باید اسم وبلاگمو عوض کنم بذارم " خودِ دمِ بخت" از بس این آخریا از این چیزا نوشتم میخواستم تا شب آپ کنم و ادامه داستان دیروزو بنویسم ولی وقت نشد نه که سرم شلوغه.... راستیتش بنده که به لطف خدا خیلی خیلی حالم خوب شده و احتمال میدم تا آخر هفته ی دیگه بهبودی کامل حاصل بشه ولی تو این مدت همه مریض شدن نوبتی اما نه مث من خفن الانم نوبت مامان جان و آبجی محترمه اس مامان جانم که از بس تو این دو سه هفته مخصوصا دو هفته اول که خیلی داغون بودم جوش زد و از من پرستاری کرد همون روزا مریض شد ولی صداشو در نیاورد تا من خوب شم قربونش برم الان خودشم مریضه اینه که وظیفه بنده ایجاب میکنه ازش پرستاری کنم دوشنبه صبح وقت دکتر داشتم مامی خورشت و گذاشت و منم گفتم دست به غذا نزنه تا خودم بیام درست کنم و ساعت ۱۱ رسیدم و ... مامی جانم درازیده بود غذا بسیار خوشمزه شد سه شنبه یه سوپی گذاشتم که انگشتاشونم میخواستن بخورن دیروزم باز صبح وقت دکتر داشتم مث خانوما قبل رفتن قورمه سبزی بار گذاشتم و کارا رو کردم و ۱۱ هم رسیدم خونه و برنج و .... مامی بهتر شده و سرپا شده البته دیروز آبجی محترم هم که ادعا میکنه از ما گرفته تشریف آوردن اینجا و استراحت نمودن خلاصه امروزم باید برم آموزشگاه و قراره برگشتم ماکارانی درس کنم دیگه خلاصه کلی خانوم شدم واسه خودم.دیگه وقتشه انگار البته ناگفته نماند غذاهارو مرحله به مرحله مامی کمک میکرد که الان اینو بزن بعد اینو.... اگه به خودم بود همه مراحلش که گیم اُوِر شده بودم همون مرحله اول اینم گفتم که دیگه اینهمه از هنرام تعریف کردم چشم نخورم شمام تشریف بیارین ناهار در خدمت باشیم ایشالا یا تا شب یا فردا صبح بقیه اون داشتان جذاب و براتون میذارم روز خوبی داشته باشین دوستان   -___________________________________________________- پی نوشت: بعد از اون همه مرارت برای فرمت و پارتیشن بندی سیستم آبجی محترم اومدن یه فلش حاوی ویروس زدن به سیستم و نتیجش اینکه باز من باید ویندوز عوض کنم!!!! شانس که نداریم یا خودمون ویروسی میشیم یا سیتممون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.