خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

منجی

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۴۸ ب.ظ
امروز روز شهادت امام یازدهم ما و شب تاج گذاری امام دوازدهم هست و ما از صبح (شب قبل) عزاداری میکنیم و امشب و جشن میگیریم و این شادی به دلیل اعتقادمون به ظهور منجی آخر الزمان هست و اینکه امام زمان(عج) میان و دنیا رو از شر و بدی نجات میدن علوم کامل میشن و انسان و دنیای واقعی اونجا به ظهور میرسه اللهم عجل لولیک الفرج این شب زیبا و حرف از مسجد جمکران منو یاد یه خاطره نزدیک انداخت پارسال مهر بود تو مسجد جمکران بودیم فکر میکنم روز زیارتی آقا بود خیلی شلوغ بود من گم شدم اونجا.... خودمم نمیدونم چه طور همچین جایی گم شدم یا در واقع بقیه رو گم کردم اونایی که رفتن میدونن صحن اون مسجد اصلا طوری نیست که کسی گم بشه.... اتفاقایی شب گذشته افتاد و اون شب هم ادامه داشت و من یه چیزی و برای همیشه از دست داده بودم خیلی خیلی دلم شکست نه از اینکه از دستم رفت ...از اینکه چرا....؟؟؟ چون از اول اول با همه وجودم از خدا خواسته بودم منو تو همون مسیری قرار بده که درسته... چند دقیقه ای تنها بودم اما بعد همه پیداشون شد لحظه آخر وایساده بودیم جلوی مسجد توی صحن و داشتیم وداع میکردیم بی اختیار اشکام سرازیر شدن آخرین بار که خانوادم گریه منو دیدن 4سال پیش زمان فوت بابابزرگم و قبل از اونم 9 سال پیش واسه مامان بزرگم بود اما اون لحظه انگار دست خودم نبود.... بعدا فهمیدم خیلی خیلی باعث تعجب همه شده که من داشتم گریه میکردم!!!ولی خب اونجا چیزی نگفتن تازه داشتیم سوار ماشین میشدیم که ...انگار دوباره همه چی درست شد هنوز نمیدونم چرا اینطور شد چون خواسته ی من درواقع این نبود....یعنی...گریه و ناراحتیم از چیز دیگه ای بود ولی خب اون موقع فکر کردم لابد درسته خودم هنوز خیلی گیجم هرچند اون شب و تا دیر وقت همچنان اشکم سرازیر بود چیزی که اون روز به دست آوردم و مدتی پیش از دست دادمش.... و اینه که خیلی منو گیج کرده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.