خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

درهم

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۰۲ ق.ظ
یه داستانی هست...پسره ندیده عاشق یه دختری میشه...پسره دلش خیلی پاک بوده....فکر میکرده دختره فلجه و با این وجود عاشقش بوده....بعد که دختره رو میبینه ... کاملا سالم و فوق العاده زیبا....اینو هدیه خدا به خودش و نیت پاکش میدونسته و این شد شروع یه زندگی دیگه.... ______________________________________________ چقدر به استخاره اعتقاد داری؟؟؟ من تاحالا نگرفتم ولی اون میگفت از اول تا حالا چند بار استخاره گرفتم خیلی خیلی خوب اومده و بعد اقدام کردم گفت خودم نگرفتم دادم یه آدم خوب و پاک واسم بگیره..... اگه خوب بود پس چرا به نتیجه نرسید؟؟ ______________________________________________ سمیرا میگفت من دیوونه قبلا با خودم فکر میکردم دوس دارم یه شکست عشقی بخورم...زد زیر خنده ولی من ته خنده هاش صدای گریه شو میشنیدم دو هفته تو عقد بودن، ههته ی سوم دنبال کارای طلاقش...بعد از دوسال جلوی در دانشگاه دیدمش پرید تو بغلم و با خوشحالی گفت بالاخره طلاقم و گرفتم..... راسته که به هر چی زیاد فکر کنی اتفاق میافته...منم امتحان کردم ______________________________________________ بابا واسم یه چمدون مسافرتی آورده ... نمیدونم چرا از وقتی دیدمش حس میکنم سفر نزدیکه و فرصت من کم!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.