خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

باد آورده را باد میبرد

جمعه, ۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۱۶ ب.ظ
خب فکر کردم با خودم دیدم بهتره بنویسم تا برای همگان مایه ی عبرت بشه این جریان مال ۲-۳ روز پیشه هیچ موضوع خاصی نیست....گوشی موبایل عزیزم بهدرون چاه دستشویی افتاد به همین راحتی!!! ولی نگران نباشین دوستان چون سیم کارت و مموری کارتمو نجات دادم دیگه نپرسین چه جوری که از شنیدنش پشیمون میشین دیگه میشه حدس زد که مجبور به چه کاری شدم البته سوء تفاهم نشه ها نجاتشون به دلیل حب دنیا نبود یه سری شماره داشتم که به دست آوردن دوباره شون خیلی کار سختی بود(چون تو سیم کارتای قبلیم نبود) و یه چیزایی که خیلی لازم بود و تو مموری کارتم بود که اگه از دست میرفت عمرا دوباره به دست میومد تا مامان و بابام بیدار شدن من سریع بهشون گفتم روز بعد خواهرم که از راه رسید سریع بهش گفتم به دوستم اس ام اس زدم و گفتم به یکی همینجا کامنت گذاشتم و گفتم به یه دوست دیگم زنگ زدم و گفتم داداشمم تا از راه رسید بعد از لحظاتی گفتم دیشبم خونواده ی عموم اینجا بودن و به دختر عموها و زن عموم گفتم و کلی حالی به حولی شدن بعدشم به شوهر خواهرم گفتم الانم به شماها گفتم هنوز تعداد زیادی هستن که باید بهشون بگمچه کار سختی!!! همه شون سوسول بازی در آوردن(با جزئیات کامل تعریف کردم) و فقط شوهر خواهرم بود که خیلی منطقی و روشن فکرانه و عادی با مساله برخورد کرد تازه گفت همینیم که نجات دادی ۲۰ تومن ازت میخرن برو بفروش خلاصه خیلی باحال بود چند روزه همش داریم میخندیم ولی انصافا خیلی گوشی خوبی بود.یه بازیم داشت که منو خیلی سرگرم میکرد .ولی خب دیگه برام تکراری شده بود حالا اگه نقطه ی ابهامی هست بگین تا توضیح بدم آهان راستی :بادآورده بود چون بابام مفت بهم داده بود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.