خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سلام

جمعه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۳۸ ق.ظ
فکر کنم یه غیبت حدودا 10 روزه داشتم خب توضیح خاصی ندارم جز اینکه روزهایی پر از سوتی های خفن و پشت سر گذاشتم از شفته شدن غذابگیرین تا اااااااااااااااااااااااااااااا..... نمیدونم چرا اینجوری شدم تازگیاااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا اینهمه سوتی؟؟؟چقدم تابلو....آخریش یه اندازه گیری بود که ۴۰ سانت توش اشتباه کرده بودم جور همه شونم خودم کشیدم دیگه خیلیم خسته ام حقیقتش...تازه خونه تکونی مونم که در ابتدای راهه مادر جماعتم که کوتاه بیا نیستن....چقدر بار کشیدم تو این چند روز هرکی میخواد بره خرید منو با خودش میبره و بعدشم دیگه... وقتیم خودم میخوام برم یه جایی کلی بهم سفارش میدن فقط یه هدیه کوچولو بود که لبخند عمیق به لبم آورد و هنوزم میاره این مدت بیشتر از این به دستم رسید اما حقیقتا هیچ کدوم اندازه ی این کوچولوی آهنربایی خوشحالم نکرد و اینم واسه اینکه به کوچیکیش بیشتر پی ببرید در ضمن این گاوه هاااااا!! از همه دوستانیم که خصوصی و عمومی ابراز نگرانی کردن ممنون  _______________________________________________- چند روز پیش زینت جان پرسید تاحالا شده تا 2-3 صبح بیدار باشی پای کامپیوتر؟؟؟ بله شده...اینم یه نمونش....ساعت پستمو ببین!!!هنوز نخوابیدم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.