خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

همونی شد که خواستم

دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۱۸ ق.ظ
حقیقت اینه که من به دعا شدیدا اعتقاد دارم به اون چیزایی که از خدا خواستم خیلی معتقدم حتی اتفاقای بدی که برام افتاده رو یه جورایی ازش خواسته بودم(به دلایلی) ناراضیم نیستم حتی زمانهایی که روابطم با بعضی دوستام انحراف پیدا میکنه و گاهی دلم نمیاد طرفو بپیچونم یا مستقیم بهش بگم برو از خودش میخوام هر طور که میدونه و میتونه از سر راهم کنار بزنش که کمتر مشکلیم پیش بیاد و باید بگم تا حالا کاملا باب میلم هم شده مدتی بود میخواستم به یه نفر بگم دیگه عقب نشینی کنه اما به دلایلی حس کردم ممکنه ناراحت بشه و .... این بود که از خدا خواستم طوری که دلخوری پیش نیاد خودش تمومش کنه و امروز این اتفاق افتاد و هنوز دو هفته از درخواست من گذشته باید خدا رو خیلی خیلی شکر کنم که هوامو داره شاید خودخواهانه به نظر بیاد خواستم و حتی همین حرفام اما رابطه ای که آخرش به جایی نرسی یا حتی برات دردسر بشه هیچ ارزشی نداره فقط باید تصمیمتو قطعی کنی که میخوای یا نمیخوای؟! و البته منم بعد از یک سری صحبتا که یکی از دوستان داشت به این تصمیم به طور قطعی رسیدم و خوشحالم که شد یه چیز دیگه اینکه: وقتی خودت یه کاری میخوای انجام بدی (کار خوب) اما جراتشو نداری از خدا بخواه تا برات انجامش بده و خودتو بکش کنار!!! مطمئن باش که درست میشه فقط شاید کمی دیر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.