خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

هر چیزی رو باید کامل بخوای

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۵۵ ق.ظ
یه روز حضرت موسی(ع) از محلی عبور میکردن یه بنده ی خدایی رو میبینن که در حال سجده است و خیلی خاشعانه ناله و زاری میکنه ایشون میفرمایند اگر دست من بود حتما چیزی رو که میخوای بهت میدادم با این همه عبادت و سجده ای که میکنی اون فرد به حضرت میگه من مدتهاست حاجتی دارم اما خدا حاجتمو برآورده نمیکنه شما که پیغمبرش هستی از طرف من از خدا بخواه شاید به من بده حضرت موسی قبول میکنن و میرن پیش خدا و خواسته ی اون بنده رو عرض میکنن و از خدا درخواست میکنن خدا میگه موسی برو بهش بگو اگر تمام عمرشم تو سجده بمونه و گریه کنه باز هم چیزی که میخواد و بهش نمیدم چون لیاقتشو نداره حضرت موسی هم پیغام و به اون مرد میرسونن و بعد اون مرد میگه پس برو از خدا بخواه هم لیاقتشو بده هم خودشو و اینبار که حضرت موسی با خدا صحبت میکنن خداوند میفرمایند که :موسی بهش بگو حالا که اینطور دعا کرده بهش بگو به زودی دعاش مستجاب میشه و به خواستش میرسه منم همیشه از خود خدا میخوام چیزیو که میخوام هم مصلحتمو توش قرار بده و هم لیاقتشو و فکر میکنم همه ی اونایی که میگن فلان چیز و اسم نبر که میخوای ایمانشون به خدا ضعیفه و اونقدری که باید به قدرت خدا اعتماد ندارن وگرنه بهترین نوع دعا به نظرم همینه به خصوص برای منی که صبر و طاقتم زیاد نیست(مثلا)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.