خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بازم معلم

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ق.ظ
ترجیح میدادم بشه تا به این آدمایی که دورم کردن و فکر میکنن "درست" فقط! هونیه که بهشون دیکته شده و دائم شعار میدن بگم: "نه!"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""میگفت خدا اینقدر بهم داده که اگه تموم عمرمم کار نکنم میتونم به راحتی زندگی کنماما من عاشق ادبیات بودم.عاشق معلمی بودم.با وجودیکه همه مخالف بودن من معلم شدم" تا حالا چند تا معلم دیدین که واقعا عاشق کارش باشه؟؟؟ """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""دیروز یه حرفی شنیدم خیلی به دلم نشست:" روح راست و دروغ و میفهمه "راست میگفت. صداقت پنهان شدنی نیستمنم بزرگترین چیزی که دیدم همین بودچیزی که هیچ کی نخواست حتی بهش فکر کنه!! به خاطر همین صداقت نه هیچ وقت شک کردم نه حسادت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.