خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

گربه

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ
عمو میخواست یه چیزی بهم نشون بده تو انباری داشتم فکر میکردم چیه؟؟؟!!! که فکر میکنه من با دیدنش خوشحال میشم؟؟!! دو تا بچه گربه ی خیلی کوچیک.یکیشون یه چشمش بسته بود حتی نمیتونستن رو چهار تا پاشون بایستن.پخش میشدن رو زمین خیلی ناز بودن کلی هیجانی شدم.گربه به این کوچیکی ندیده بودم از نزدیک بهشون دست زدم واااااااااااای بعدش مامانم میگفت به گربه ها دست زدی دستتو به من نزن!برو کنار خیلی گربه دوس دارم نگهدارم ولی نمیشه چون یه انگلایی تو بدنش هست که هرچیم بشوریش بازم از بین نمیرن هم باعث نازایی تو خانوما میشن و هم مشکلات بینایی ایجاد میکنن و ممکنه حتی تا مرز نابینا شدن یکی یا هر دو چشم هم پیش بره این دومیو دوست خودمم گرفتارشه.... اینم یه نکته ی پزشکی!!! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عجب کاری کردما!!! اومدم پسوورد نت و عوض کردم.همونجا هم یادداشتش کردم رو کاغذ ولی شماره آخرشو اشتباه نوشتم خلاصه ۲ساعت سر کار بودم که یعنی پسووردم چیه؟؟؟؟ آخر مجبور شدم زنگ بزنم به پشتیبانی لابد با خودش میگه این دیگه چقدر گیجه ***************** یه چیز دیگه: بنا به درخواستهای زیاد یه اکانت فیسبوک مدتی پیش درست کردم(یه دلیل دیگه هم داشتم) ولی خب بهش سر نمیزدم تا اینکه دیروز اسم یکی از اقوام(نوه خاله ی مامانم) و که میدونستم اونجاست سرچ کردم.....و با یک شبکه ی فامیلی رو به رو شدم چشمم به جمال خیلیا روشن شد که تو دنیای واقعی پدر و مادراشون چشم دیدن همو ندارن!! کلا خیلی چیزا دستگیرم شد میخواستم ناشناس همه شونو ادد کنم و.....بعد وجدانم گفت هی پری خانوم؟؟!! تو هنوز درس عبرت نگرفتی که دیگه از این کارا نکنی؟؟؟!!! منم گفتم چرا ولی یکیشونو ادد کردم.حالا نمیدونم اکسپتم میکنه یا نه نکنه هم مهم نیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.