خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اخلاق!!

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۳۷ ب.ظ
حوا خانوم (مربی شنام) هرسال روز تولد امام جواد مولودی میگیره خونه شون دیروز که اتفاقی گوشی رو روشن کردم اس ام اس شو دیدم از این مولودیا اصلا خوشم نمیاد(به خصوص از نوع زنانش)اما چون مربیم و خیلی خیلی دوسش دارم رفتم چرا خانوما اینقدر جو گیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب شد نسرین بود یه کمی خندیدیم با هم مث ناظما میدید یکی حرف میزنه ساکت میکرد!!! خب عزیز من اگه واقعا حرفا و حرکاتت جذابیت لازمو داشت همه خود به خود ساکت میشدن و گوش میکردن دیگه من که خوردنیامو نگه داشته بودم وقتی خانوم افاضه کلام میکردن نوش جان نمودم خیلی اصرار داشت همه دست بزنن و باهاش همکاری کنن به نسرین چشمک زدم و گفتم ما یه جور دیگه همراهی میکنیم اگه زیادی گیر بده بدترین قسمتش اینه که اینا جوگیر میشدن به سمت ملت شوکولاتارو پرتاب میکنن!!! حالا تو چش و چال یکیم بره رفته دیگه(این کار به نظرم خیلی بی ادبانه است) من که دست نمیزدم تو حال خودم بودم که یکیم پرت کرد خورد به من و بلند گفت از تو فکر بیا بیرون!!! خیلی بدم اومد از این حرکت(همه برگشتن طرف من) یکی نیس بگه اصلا تو چیکار داری؟؟؟هرکی دلش بخواد دست میزنه هرکیم نخواد نمیزنه دیگه!! یه پشت چشمی واسش نازک کردم (از اونا که دوست و دشمن اقرار کردن میترسن ازش) دیگه هم محلش نذاشتم اصن تو یه کتابی خیلی وقت پیش خوندم که خیلیم گناه داره اینجوری اسم اماما رو میارن و دست میزنن من نمیدونم اینا این حرفا و حرکاتو از کجا یاد گرفتن؟؟؟؟ تازه این خیلی خوب بود یکی دو جای دیگه هم که بالاجبار حضور داشتم خانوما ترانه میخوندن و وسطشم اسم یکی از اماما رو میاوردن آدم تو کار یه عده میمونه!!! چند تا هم اس ام مسخره خوند که فقط دو سه تا آدم بی مزه مث خودش بهش خندیدن بعد واسه اینکه همه رو بخندونه یه جوکی خوند که خیلی بی ادبانه بود.مخصوصا واسه بچه هاییم که اونجا نشسته بودن اصلا خوب نبود خیلی متاسفم از این حرکات
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.