خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بی جنبه

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۲ ب.ظ
دیشب بعد از مدتها رفتم تو بهارخواب خوابیدم هوا خیلی خوب بود ولی تو اتاق خودم مث کوره گرمه ولی به قول خواهرم جنبه شو نداشتم چون با اینکه درست پشت اتاق خودمه ولی مث همیشه چون جای خوابم عوض شده بود خیلی بدخواب شدم شبش که تا دیر وقت خواب و بیدار بودم صبحم از 5:30 بیدار بودم!!!! به زور خودمو به خواب زدم الانم نمیدونم چرا باز خوابم نمیبره.صبحم مجبورم زود بیدار شم حالا اگه شانس منه که فردا صبح که کار دارم خوابالوام بچه که بودم تو همین بهار خواب میخوابیدم و آسمونو نگاه میکردم تا شهاب سنگ ببینم زیاد نبود اما در عوض آسمون پر از ستاره بود الان نه از ستاره ها خبریه نه شهاب سنگا فقط سر صبح که میشه زنبورا میان سر وقتت....باز خوبه این پشه بند هست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.