خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

درمان

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۴۱ ق.ظ
این ماه رمضونی واسه من و امثال من خیلی خوبه! وقتی اعصاب ندارم وقتی حوصلم سر میره وقتی تنهام وقتی بیکارم وقتی خسته ام وقتی بی حالم اولین جایی که میرم آشپزخونه+سریخچال خوب نیست دیگه!! ****************************** یادش بخیر اون روزا  دور هم چه حالی میکردیم وقتی سفره رو میخواستیم جمع کنیم عسل هنوز غذاش تموم نشده بود میذاشت زیر کاناپه پشت سرش و کنارشم دسرشو میریخت بعد که جمع و جور میشد باز مشغول خوردن بود وقتیم زولبیا میاوردیم میذاشت لای نون و ساندویچ میکرد میخورد......... دلم واسه شون خیلی تنگ شده وقتی دور هم جمع میشدیم ما پنج تایی با هم اینقدر بلند میخندیدیم که همیشه از جمع بیرونمون میکردن ولی اصلا ناراحت نمیشدیم میرفتیم تو اتاق و بازم صدای قهقهه هامون میومد بیرون به خصوص منو عسل (بابام میگفت شماها بلند گو قورت دادین) هیچ وقت فکر نمیکردم اینجوری از هم دور بیافتیم که حتی سالی یه بارم نشه همو ببینیم به خاطر دوتا آدم خودخواه و بی عقل جمعمون از هم پاشید دلت واسه بعضی آدمایی که به هر دلیلی زمانی تو زندگیت بودن (کم یا زیاد) تنگ میشه نمیتونی برگردی بری پیششون یه چیزایی هستن که بهت اجازه نمیدن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.