خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مَنِ نمونه!

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۱۸ ق.ظ
دیروز فکر میکردم اگه یه مسابقه ی خواهر شوهر نمونه برگزار بشه من اول میشم!!! خیلی زجر آوره که زن داداشت هم سن خودت باشه(حتی چند ماهی بزرگتر) ولی رفتارش اینهمه بچه گانه باشه!!! فکرش کوچیک باشه....................بدتر از اون اینه که داداشتم عقل درست و حسابی نداشته باشه دیگه گلستون میشه زندگی هی باید به روی خودت نیاری و بهش لبخند بزنی!!!! وای خدا بعضیا چرا دیر عاقل میشن؟؟؟؟؟؟؟؟ دیروز اینقدر کفرمو درآورد که از صبح همش حرص میخوردم(عروس) گفتم شب که بیان اگه باز حرفو پیش کشیدن یه جوابی میدم که دیگه بشینه سرجاش اینقدر نره رو اعصاب ولی.......حیف که اصن دلم نمیاد ناراحتش کنم و هی ملایم باهاش چه میشه کرد وقتی محبت تو ذاتمه میگم خب این دختر تو اون خونه با اون پدر و مادر اینجوری بار آومده دیگه مشکل اصلی از آقا داداش خودمونه که یه سر سوزن سیاست نداره بماند عقل درست حسابیم نداره خدا آخر عاقبتشونو بخیر کنه عاقبت ما رو هم با اونا بخیر کنه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.