خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خواب یا واقعیت؟؟؟

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۵۳ ق.ظ
میخواستم یه چیزای دیگه بنویسم ولی این خواب لعنتی نذاشت دم صبح بود که دیدم.....چند بار این خوابو به شکلای مختلف دیدم همیشه تو خواب خیلی پشیمون و مضطربو ناراحتم و همیشه میبینم که کار از کار گذشته و من دارم به خدا التماس میکنم که یه جوری درستش کنه و انگار در عین اینکه میدونم غیر ممکنه ولی باز امیدوارم که بشه....... مثل یه کابوس میمونه حتی تصورشم برام عذاب آوره نمیدونم باید چیکار کنم.در واقع کاری که ازم بر نمیاد شاید میخواد بهم بگه اشتباهی که کردم جز پشیمونی نداره نه نه اصلا نمیخوام اینجوری فکر کنم از طرفیم فکر میکنم شاید این خوابها میخوان بهم بگن که باید تا دیر نشده از خدا بخوامش این خوابا درست وقتی میان سراغم که دارم بیخیال میشم ********************** واسه اینکه خودمم راحت تر باشه لینکتون کردم اینایی که آخریا بهم سر زدن یا از اول همراه بودن و لینک کردم اگه کسی احیانا از قلم افتاده بگه(ولی بعید میدونم)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.