خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یاد

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۱۴ ب.ظ
آهنگ "عروس مهتاب" آصف و دوس دارم ینی داشتم!! الانم دارمااا ولی نمیدونم چرا وقتی میشنومش غصم میگیره اولین بار تو عروسی مریم شنیدمش فکر میکنم 7سالی عاشق و شیفته ی هم بودن اما خانواده ها راضی نمیشدن دلایلشونم کاملا منطقی بود(با هم فامیل بودن) مریم دو سال بزرگتر بود و اونم کار درست و حسابی نداشت و برادرشم که خوب میشناختش میگفت بداخلاقه.... خلاصه من که نمیدونم چی شد که این شد و قضاوتیم ندارم اما با روحیات مریم و شرایط زندگی خونه ی پدریش ....خواستگارای بهتریم داشت که خیلی اصرار داشت یکیشون بعد 7سال عقد کردن و یک سال بعدم عروسیشونو گرفتن و این آهنگ منو یاد روز عروسیش میندازه "مخصوص عروس و داماد بود" اون زمان نمیشد به مریم بگی بالای چشم فلانی  ابرویه حالا دیگه اسمشو اکثر وقتا با فحش میاره "هردوشون مقصرن" ولی هنوزم نمیدونم چرا دلم میخواد با این آهنگ گریه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.