خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

برای خیرین

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱ ق.ظ
این پست فعلا ثابت است...پستهای جدید زیر این پست قرار میگره همین اول بگم که این شخصی که اسم و شمارش اینجاست دوست صمیمی بنده تو دوران دانشگاه بوده و الانم هست  کارشناسی ارشد فلسفه میخونه کلا آدم خیریه و تو اینجور برنامه ها همیشه هست اینارو محض این گفتم که بدونین آدم مطمئنیه و این تبلیغات یا خدایی نکرده کلاه برداری نیست بقیش با خودتون ************************ یا علی (ع) گفتیم و عشق اغاز شد ....... چندسالی است که یا علی(ع) گفته ایم.... تا به رسم مولا... کیسه عشق به دوش کشیم.... امسال نیز به مدد مولا سبد غذایی راجهت یاری رساندن به نیازمندان تهیه میکنیم . شایدکه ... دوستانی که تمایل به کمک دارندبا ذکر یا علی (ع) می توانند با این شماره تماس بگیرند یا به شماره کارت زیر مبلغ خود را واریز کنند. شماره تماس 09353118282 شماره کارت بانک ملی6037991455076608 الهام صباحی . اجرتان با مولا علی (ع) یاعلی(ع)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.