خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ایمان خود ساخته

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۰ ب.ظ
عسل و خونوادش کلا اهل نماز و روزه و این برنامه ها از اول نبودن و نیستن اما یه وقتایی یه کارایی میکنن!!!! به خرافات بیشتر اعتقاد دارن تا نمازی که تماما واقعیته مثلا یه کاری چند ساله مد شده بعد از محرم صفر انجام میدن که دیگه بالاخره سال پیش کلی تو تی وی راجع بهش صحبت شد و گفتن بابا!!!ملت این کار من درآوردیه نکنین این کارو!!!! میرن در 10 تا(فک کنم)مسجد و میزنن و توشون شمع روشن میکنن و میگن امام حسین ما برات عزا نگهداشتیم دوماه تو هم حاجت ما رو بده!! حالا اگه کسی واقعا عزا نگه داشته باشه باز میشه یه جوری توجیهش کرد ولی.... همین خونواده که گفتمم این کارو میکنن هرسال.و جالبه که تمام اون دوماه جشن تولدا و مهمونیای آنچنانی با دوستاشونو مسافرتای... همه سرجاشه کلا براشون فرقی نمیکنه عید باشه یا عزا.... چند روز پیش که رفتم باغشون و شب و با عسل گذروندم فهمیدم همچین بگی نگی یه ذره تغییذات کرده البته تو ظاهرش صلا معلوم نیست و رفتار و ...همه همونه ولی دیدم نماز میخونه! اما روزه نمیگیره تا صبح بیدار میمونه هر شب تا نماز صبح خواب نمونه وضو میگیره اما با دست و پای همیشه لاک زده! خلاصه هنوز همونه اما شبای قدرم احیا میگیره چند ماهی هست اینجوری شده.....حالا دقیقا دلیلش چی بوده نمیدونم اما بازم جای شکر داره و البته یه اتفاقاتیم داره تو زندگیش میافته که ظاهرا خیره و من آرزو میکنم آخرشم ختم به خیر بشه شاید به خاطر همین که مدتیه نماز میخونه من که از ته دلش خبر ندارم اما دیدم نمازشو تند تند و سر به هوا نمیخوند دیشب به این فکر میکردم که عسل با همین نماز خوندنش که مدت زیادیم نیست شروع کرده امید داره به خدا که کمکش کنه و این خیلی خوبه همینم ازش یاد بگیرم کلی هنر کردم آنی هم یه دختر دیگه است که کلا خیلی خیلی راحته و تو هیچ قید و بندی نیست(نه به اندازه ی عسل) و مشکلاتشم کمتر از عسل بوده و هست و من فکر میکنم دلیلشم اینه که آنی از اول همیشه نمازاشو میخوند و روزه هاشم میگرفت نه از روی زور و اجبار ...کاملا خود خواسته(خواهراش اینجوری نیستن) اینو به این خاطر با یقین میگم که ما حدیث داریم که "هرخلافیم که مرتکب میشید باز هم نماز و ترک نکنید چون نجات بخشه" (متاسفانه دقیقشو یادم نبود که بنویسم) خود من اینو کاملا تجربه کردم!!!! اما همیشه همه فرصت تجربه کردن بعضی چیزا رو ندارن.فرصت جبران رو هم ندارن! وگاهی وقتام کلا نمیفهمن چیو از دست دادن؟؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.