خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روزمرگی

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ
گیر کردم بین روزا و دقیقه ها و کارای تکراری که میان و میرن حتی نمیدونم چی باید بخوام از خدا؟؟؟؟؟!!!!!!!!! این چند وقته خیلی خواستم......ولی ناشکری نباشه هنوز رو هوام نمیدونم نمیدونم نمیدونم.................................... ذهنم مسموم شده تو فکر بودم بعد ماه رمضون یه برنامه ای بریزم که حوصلم سر نره, برنامه خود به خود جور شد!! باز باید از این خانوم دکتره وقت بگیرم برم پیشش معلوم نیس چقد الاف بشم نمیدونم چرا درمانای قبلیش جواب نداد لعنتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فک کنم واسه همینم اینقد دپرس میشم!!!! هرچند آخرای داروهاشو ریختم سطل آشغال از بس زهرمار بود و خفن گرمی بود!! کلا هر موقع پیش دکترای معمولیم که میرم بهم قرص و دارو میدن حال میکنم آخرشو بریزم دور شده یه دونه قرص مونده باشه تهش نمیخورم دیگه خدایا من چم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.