خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بازگشت به جاهلیت

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۳۸ ب.ظ
زمان جاهلیت جنگ بین عرب و عجم خیلی پر رنگ بوده الانم دوباره همون اتفاق داره میافته با این تفاوت که اون زمان عرب به خاطر وجود افراد مقدسی مثل پیامبر(ص) و مکانهای مقدسی مثل بیت المقدس و خانه ی کعبه به خودشون میبالیدن و خودشونو برتر میدونستن حالا بعضی غیر عرب ها (ایرانی ها) هر چیزی که مربوط به خدا و پیغمبر و دین باشه پس میزنن و حتی به زشتی توهین میکنن و میگن ما عرب نیستیم!ما ایرانی هستیم پیامبر ما کوروش بود!!! حتی سلام هم نمیکنن ....میگن ما عرب نیستیم!! این یعنی فاجعه مطالبی که دو روز پیش تو این فضای مسوم به چشمم خورد خیلی ناراحتم کرد............. دلم تنهایی میخواد میخوام جایی برم که کسی نشناستم گوشیام خاموش باشن مدتی هیچ کسی خبری ازم نگیره خودم باشم و خدام تا بالاخره پیداش کنم داره از دستم میره چه جوری بگم آخه....نیاز دارم....نیــــــــــــــــــــااااااااز به قول الهام از این همه محدودیت متنفرم داره دیر میشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.