خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پناه یا.....نمیدونم

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹ ق.ظ
یه آقای از خدمه ی آستان قدس که تو حرم کار میکنه میگفت روزی نیست که چند تا از این دختر پسرا رو که با هم دوستن و میان حرم نگیریم!! ینی اصن کارشون اونجا همینه بهشون میگن "هادی" تو صحنا قدم میزنن و کلا هر مورد مشکوکی ببینن یا مشکلی جایی باشه رفع و رجوش میکنن این گروه ورزشکارم هستن واسه مقابله ی احتمالی در مقابل حملات!! (بعدا توضیح میدم) میگفت خیلی میبینیم دختر و پسرای جوونی که با هم دارن راه میرن و نگاه میکنیم از دور اگه احساس کنیم رفتارشون عادی نیست نگهشون میداریم و بعدم میبریم بخش منکرات حرم تحویل میدیم اونجا هم ازشون ارتباطشونو میپرسن و بعدم شماره ی خونه هاشونو میگیرن و تماس میگیرن تا پدر مادراشون بیان دنبالشون غیر از این عده ای هم هستن زن ها و مردهای سن بالا تر که برای صیغه میان.....اونا رو هم میگیرن اگه ببینن و مطابق قانون رفتار میکنن..... در مورد اولی یه نفرو میشناختم .یه دختری بود.خیلیم دختر خوبی بود.میگفت یه نفر بهم پیله شده بود خیلی شدید و میخواست منو ببینه.منم هیچ جوری نتونستم فرار کنم از زیر این قضیه بهش گفتم فلان روز میرم حرم توام میتونی بیای اونجا همو ببینیم خلاصه رفته بودن و همدیگه رو هم دیده بودن و تو حرم چند قدمی راه رفتن و بعدم رفتن بیرون ازش پرسیدم چرا حالا حرم؟؟؟ گفت تنها جایی بود که به نظرم امن رسید هم از نظر اینکه کسی گیر نمیده(قضیه رو نمیدونست) و یه موقعی دچار سوء تفهم نمیشه هم اینکه از امام رضا خواسته بودم پناهم بده و هیچ مشکلی پیش نیاد و همینطورم شد حالا این که شانس آورده بود کسی بهشون شک نکرده بود و مشکلی براش پیش نیومد میدونم خیلیا هم دنبال سو استفاده از این مکانن و .... ولی خب این مدلیم هستن کسایی که اینجا رو کلا مکان امنی میدونن واسه اینکه طرفشون نتونه دست از پا خطا کنه خب این عده هم ممکنه کشیده بشن به هر جای دیگه ای غیر از اینجا و ممکنه هر اتفاقیم بیافته حالا کوچیک یا بزرگ فرقی نمیکنه بالاخره همه چی از کمش شروع میشه دیگه...... نمیدونم.......................از هیچ کدوم دفاع نمیکنم ردشم نمیکنم نظر شما چیه؟؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.