خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دولتی یا خصوصی؟؟؟

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴ ب.ظ
به معنای واقعی به این نتیجه رسیدم که هر چیزی وقتی به بخش خصوصی واگذار میشه بهتر عمل میکنه!!! ینی معمولا خیلی بهتر!!! شرکت قبلی که ازش اینترنت گرفته بودم به دلایلی خطمو تخلیه کردم که عوضش کنم با وجود مشکلی که داشت اما پشتیبانس عالی بود شارژ کردنش سه سوته!! اصلا معطلس و ...نداشت بعدش چند نفری که از مخابرات خط گرفته بودن گفتن برو طرح طلایی مخابراتو بخر خیلی خوبه!!!! منم گول خوردم(دقیقا گول خوردم!!) رفتم خریدم از همون روزای اول پشیمون شدم از بس پشتیبانیش افتضاح بود سه روز که طول کشید تا اینترنتم وصل شد!! البته یه روزش واسه این بود که یوزرنیم و کامل بهم نداده بودن!!! گاهی وقتام که یهو وسطش قطع میشه!!! (زیاد) حالا قطع و وصلیش فدای سرم حجم دانلودم تموم شد ولی سه هفته زمان داشتم گفتم یه گیگ شارژ کنم به خاطر یک گیگ باید میرفتم به یه دفتر خدماتی!!!!(پرداخت الکترونیکی و کارتی و تلفنی ...نوچ) ینی تا این حد غیر حرفه ای!!!!تازه بعد از کلی تلفن بازی....هر شماره ای میگرفتی یه شماره دیگه میدادن غیر از مبلغ اصلی شارژ 1000 تومنم گرفت که واریزش کنه!!!!!!!!!!!!!! بازم تا دو روز وصل نشد بعد دو روز خودم زنگ زدم میگه پورتتون مشکل داره بالاخره مشکل حل شد ولی به محض تموم شدن قراردادم خطمو تخلیه میکنم از یک شرکت خصوصی درست حسابی میگیرم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.