خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
این روز به همه ی گل دخترا مبارک به همه اوناییم که دختر دارن هم مبارک از صبح کلی اس ام اس زد منتظر بودم بالاخره یکیش تبریک روز دختر باشه اما نبود..... خیلیا بهم تبریک گفته بودن مگه میشه معلم یه مدرسه ی دخترانه باشی و همچین مناسبتی رو یادت نباشه؟؟؟؟؟!!!! اما انگاری اون یادش رفته بود!! بالاخره ظهر شد و زنگ زد بازم منتظر بودم تبریک بگه اما بازم نگفت آخرش خودم گفتم: روز دختر مبارک!! با شنیدنش چنان خنده ای کرد که هنوز تو گوشمه گفت ببخشید شرمنده اصلا یادم نبود از بس این روزا سرم شلوغه که مناسبتا یادم نمیمونه.... بعدش اومد درستش کنه مثلا گفت تو دیگه دختر نیستی که من باید روز زن و بهت تبریک بگم!! (منظورش بزرگ شدن بود) گفتم دستت درد نکنه.......... گفت باشه حالا نوبت منم میرسه باز 13 آبان میشه و تو یادت میره به من تبریک بگی من میام همینجوری اذیتت میکنم چقدر زود این دو سال گذشت .... بدون هیچ تبریکی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.