خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تورکی

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۳:۱۱ ق.ظ
نمیدونم اول صبحی چرا اینقده تشنمه؟؟ فک کنم بهتر بود میخوابیدم با خودم فکر کردم نخوابم که در عوض ظهر تخت بخوابم با سمیرا قرار داریم معلوم نیست چقدر منو میخواد راه ببره.کار من که زیاد طول نمیکشه یه مدتیه افتادم رو خط تورکی...دارم یاد میگیرم(مثلا)! سخته :| دستور زبانش سخته ینی تازه صوتیم که نیست پس عملا چندان تلفظشو نمیتونم یاد بگیرم!! بابا هم که وقت نداره ینی زیاد نیست که برم بشینم ازش بپرسم وقتیم که هست در حال دیدن اخبار و خوندن روزنامه است یا با گوشیش مشغوله حالا اینکه چرا من دارم تورکی یاد میگیرم؟؟؟؟ یه شباهتهایی با همون قضیه شنا داره به هر دری میزنم به یک نقطه میرسم! انگار تو همه جا هستی شیراز تورکی شنا قصر گنج.................................. خدای من کمک لطفا!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.