خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پاییزِ زمستونی

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۳۵ ق.ظ
امسال سرما خیلی زود شروع شد! همیشه مشهد تانیمه های آبان هوا بدک نیست.کم و بیش مث اردیبهشته دیگه گاهی سرد و گاهی گرم ولی امسال نمیدونم چرا از هفته ی اول مهر اینقدر هوا سرد شده الان که دستام کاملا یخ زده..کلیم سردمه!! فک کنم باید بخاریمو راه بندازم باورم نمیشه اون روزا به این سرعت گذشتن...... دوسال پیش چنین روزایی کمی دلخور بودم و کمی مضطرب و کمی هم منتظر همه ی این کمی ها رویهم میشن یه عالمه مهر نفسای آخرشه داریم میرسیم به آبان ماهی که سرتاسرش دلم میگیره یه فاصله ی 5روزه بین دو تا تولد پارسال نذاشتم واسم تولد بگیرن..... نه فقط این ماه که تمام این دوسال برام زمستون بود نمیدونم این سردرگمی ها کی تموم میشن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.