خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

انتظار

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۷ ق.ظ
شاید زیادی از خودم توقع داشتم که با سه ماه تمرین اونم با اولین آزمون قبول بشم!! به هر حال هنوز منتظر نتیجه ام که قراره تو سایت بزنن حس خاصی ندارم تقریبا میدونم که قبول نمیشم چون یکیشو خراب کردم و بابا طبق معمول میگه: من چای تو باشم دیگه قبول نشدم بیخیالش میشم.............................................. رکورد قورباغه 2:13__________ (2:15 وقت داشت) رکورد سربالا 55 ثانیه_________( 55 ثانیه وقت داشت) فلوت ها درست قوص ها: فقط شیرجه اولشو حواسم نبود رفتم کف استخر ولی زود اومدم بالا...قوصا رو خوب زدم زیر آبی: 17 متر حدودا زیر آبی رو رفتم اما از بس آب کثیف و کلر دار بود اصلا سنگایی رو که باید از زیر آب مآوردم ندیدم............. و همین همه چی رو خراب کرد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.