خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

هنوز نمیتونی بفهمی!!!

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۵۴ ق.ظ
بعضی آدما اینقدر پر توقع هستن که به راحی یه موقعیت خوب و پس میزنن به خاطر تنها یک دلیل که اونم معلوم نیست پایدار باشه!!!! حرف دلم اینه که بعضی آدما لیاقت موقعیت خوب و ندارن! دیروز فرشته میگفت: خالم خیلی خیلی منو دوس داره و بهم محبت داشته همیشه و هنوزم داره منم خیلی دوسش دارم کلا روابط خانوادگیمون خیلی عالیه و همیشه خوب بوده پسر خالمم دوس دارم و اونم خیلی منو دوس داره! اما وقتی ازم خواستگاری کرد ردش کردم همه چیش خیلی خیلی خوب بود جز اینکه باید میرفتم کرج زندگی میکردم!!!!! به همین دلیل ردش کردم!!!!! و از اون زمان اونا خیلی ناراحت شدن و اون پسر خالشم دوساله که خونه شون نیومه و هنوزم ازدواج نکرده! تو دلم بهش میگفتم عزیزم احمقانه ترین کار ممکن و انجام دادی حالا دوساله آدمای جورواجور میان و میرن و خانوم از هیچ کدوم خوشش نمیاد! چون خودشم میدونه هرکسی و که با اون مقایسه کنه کم میاره! گفتم فقط به خاطر همین ردش کردی؟؟؟ گفت آره آخه من خیلی وابسته ام به مامان بابام نمیتونم جداشم ازشون باید هر روز ببینمشون................ یاد دختر خالم افتادم خیلیا رو به خاطر اینکه قرار بود برن شهرستانای اطراف مشهد زندگی کنن رد کرد اونم خیلی خیلی وابسته است به خانوادش ازدواج کرد .طرف همه زندگی و خانوادش مشهدن اما یه کار خوب با درآمد و امکانات خیلی بهتر براش فراهم شد و رفت جنوب!!!!!! و الان اونجا دارن زندگی میکنن.....چیزی که هیچ وقت نه فکرشو میکرد و نه پیش بینیشو..... و فرشته انگار لیاقت این دوست داشتن و دوست داشته شدن بی درد سر و اینکه همه چی بر وفق مراد باشه رو نداشت 100% هیچ وقت وجود نداره پس باید 99% رو قدر دونست حسابی چون برای اکثر آدما تنها 50-60 % پیش میاد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.