خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اولین برف این شهر

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۵۴ ب.ظ
از دیروز شروع به باریدن کرد این برف تا امروز ساعتای 9 که دیگه خیل یکم شده بود دیروز صبح که هنوز کم  بود رفتم تو حیاطو راهو باز کرده .هرچند بابا قبلش رفته بود و اونم یه بار راهو باز کرده بودو بعلاوه جایی که ماشین پارک بود برف زیادی نداشت برای پرنده ها برنج ریختم روی سکوی کنار پله ها اما همش زیر برف موند یا اونا دیر اومدن یا برفا خیلی سریع میومدن یا هر دو! ظهر همه ی خادمای حرم و خواسته بودن برای پاک کردن برفها از صحنای حرم و سهم هر گروهی 3 ساعت بود این بود که من بعد از ظهر با مامان تنها بودیم و رفتم بیرون و تمیز کنم .میدونستم بیاد دیگه حسابی خسته است من تمیز میکردم و همچنان برف میومد....سردم نبود اما برفا زیاد بود و به آخراش که رسیدم نور چراغای ماشین بابارو از لای در دیدم و بعد در باز شد و با هم بقیه رو سریع جمع کردیم امروز صبح بابا نذاشت من حیاطو تمیز کنم چون به خاطر دیشب بدنم بسته بود و کمرم هنوز درد میکنه اما رفتم حیاط کوچیک اون طرفی و کمی هم پیاده روی جلوی خونه رو تمیز کردم چقدر این برف قشنگ و دوست داشتنیه مخصوصا وقتی اینقدر زیاد باشه و بعد از مدتی طولانی.... امروزم خواهرم اومده بود ...با هم یه خونه برفی ساختیم با دوتا آدم توش دیروز صبح از پنجره اطاقم دیشب قبل از تمیز کردن امروز صبح در حالی که بابا کلیشو تمیز کرده بود ساعت4 بعد از ظهر و نتیجه ی زحمات ما  :))
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.