خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یادآوری

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۱۲ ب.ظ
تو پست 29 آذر نوشتم میخوام همیشه تواین حس بمونم امشب آخرین ذرات اون حس دوباره محو شد 19روز طول کشید اینبار با یک اس ام اس شاید!  نمیدونم این بشر چرا به من اس میزنه هر 6ماه؟؟؟ اونم اینجوری؟؟؟ اصلا چرا باید دلش برای من تنگ بشه؟؟؟؟؟ چرا گاهی کسایی دوست دارن که نمیتونی دوسشون داشته باشی؟؟؟ نمیتونی صرفا با ناراحتی از نتونستن همراه نیست.این نمیتونی اینجا یعنی اون شرایطی که باید داشته باشه رو نداره...سادش یعنی اول اینکه برای تو دوست داشتنی نیست و دوم ممکنه شرایط خاص دیگه هم باشه در کنارش _______________________________________________ توضیحات: اونی که اس ام اس میزنه با اونی که من یادش افتادم دو شخص کاملا متفاوتن! اولی یکی از همکلاسیهای دانشگاهیم بوده.متاهله ولی متاسفانه نمیدونم به کدوم دلیل برای من اس ام اس دلتنگی میفرسته!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شماره ی منم از زمان جشن فارغ التحصیلی در جریان کارا به دستش رسید..... با اینکه هیچ وقت جوابشو نمیدم ولی هیچ حس خوبیم بهش ندارم اینارو گفتم چون حس کردم دچار سوء تفاهم شدین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.