خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مشکوک!!

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۱۲ ب.ظ
آقای دکتر دیر تشریف آوردن ولی وقتی اومدن من بعد از 4-5 دقیقه رفتم تو اتاق !!!! شماره 15 بودم!!!! چه جوری؟؟ 7-8نفری با هم میرفتن تو اتاقش از یکی اکو میگرفت (متخصص قلب بود) یکیو ویزیت میکرد ............. فقط موندم نو این همه استعداد این دکترا!! داشت نسخه مینوشت واسه قبلی من نشستم ...گفت بفرمایید مشکل چیه؟ گفتم یه گواهی سلامت قلب واسه آزمونم میخوام پرسید...گفتم نجات غریق نوار قلبو دید و یه معاینه .... پرسید سوزش تپش قلب خستگی درد .....نداری؟؟ منم همه شو گفتم نه هیچ مشکلی ندارم دوباره با شک پرسید تپش قلب نداری؟؟؟؟ گفتم نه (اون موقع داشتم اتفاقا و موقع معاینه متوجه شد یه کم) یهو سرشو آورد بالا تو چشتم نگاه کرد گفت راست میگی؟؟ خندم گرفت سرمو تکون دادم گفتم مشکلی نیست ...قبلنم از خودتون گواهی گرفتم مشکلی نداشتم... گفت این چه جوریه که هر ماه باید گواهی ببری؟؟ گفتم نه دفعه پیش رد شدم ورودی الان دوباره لازمه واسه آزمون هیچ چی دیگه نسخه رو گرفتیم و اومدیم..... یعنی بعد از این همه تمرین و عشق شنا یه کاره بهش میگفتم تپش قلب میگیرم گاهی.... گاهیم یه دردایی سمت چپم دارم و...... عمرا!! حالا اگه قبول نشدم شاید رفتم پیشش دوباره :)))))))
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.