خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

چشم

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۳۹ ق.ظ
آقای دکتر فرمودن نگران نباش چشمات ضعیف نیست.بیناییت خوبه (خب خدارو شکر) ندیده و نشنیده بودم واسه چشم هم قرص مصرف کنن!! حالا که مطمئن شدم چشمام سالمه دارم فکر میکنم اصن داروهاشو بگیرم و مصرف کنم یا نه؟؟؟ تجربه بهم ثابت کرده دارو جماعت دیگه روم جواب نمیده(داروهای شیمیایی) ولی از اونجایی که اون خانوم دکتره دق مرگ میکنه آدمو تا وقت بده(متخصص طب سنتی) مصرف میکنم ببینم چی میشه اگه نشد میرم پیش همون مدتی پیش برای اولین بار دیدم یه پزشک و داروشناس اعتراف کرد این داروهای شیمیایی تاثیری در بهبودی نداره و فقط نقش مسکن (کاهش درد) داره و تولیدات این دارو ها برمیگرده به مافیایی که از این طریق سود میبرن!! یه ویروسی رو آزمایشی منتشر میکنن بعد دارو میسازن میدن مردم بخورن و از اونجا به بعد آدمها هی دچار مشکلات مختلفی میشن و هیچ وقت هم بهبود حاصل نمیشه! و این وسط اون مافیا جیبشون حسابی پر میشه..................
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.