خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دیروز

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ
با زینت رفتیم خرید من زودتر رفتم که برم حرم اینبار مسیر همیشه ی حرمو نرفتم حوصله ی اینکه کفشامو درآرم و برم یه گوشه پیدا کنم بشینم به خوندن زیارت نامه رو هم نداشتم دوست داشتم فقط تو صحن راه برم..... رفتم ...باب الجواد....صحن قدس... صحن آزادی... صحن سقا خونه....جلوی پنجره ی فولاد متوقف شدم رفتم از گوشه کنارا یه زیارت نامه پیدا کردم و برگشتم همونجا.................................. خیلی خوب بود...خیلی عالی....... تا که زینت زنگ زد و رفتم سر قرار امروز تو مزون، خاله ی زینت ازم پرسید بچه هاتو چیکار میکنی میای اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :| :| :| :| :| :| گفتم : بچممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من ازدواج نکردم من همسن زینت و رویام!!!!!!!!!!!!! گفت: اااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟ ازدواجم نکردی؟؟ نه که ابروهاتو نو باریک کردین من فکر کردم ازدواج کردین!!!!!! (ابروهام اصلا باریک نیست.کلا منظورش اصلاح بود :| ) رویا و زینتم که کلی خندیدن رویا به شوخی گفت این مونده رو دست مامانش دیگه (من به دلم نیومد)زدیم زیر خنده خاله خانوم فک کرد ناراحت شدم یهو گفت.خب حالا همچین تهفه ایم نیست(شوهر) همون بهتر که مجردی!!!! چرااااااااااااا یه دختر تا وقتی خودشه نباید به خودش برسه؟؟؟؟؟؟ نباید صورتشو اصلاح کنه (در حد نرمال ) چرا باید بهم ریخته بمونه تا یه شوهر پیدا شه و بعد به خاطر اونننننننننن!!!!! به خودش برسه؟؟؟؟؟ چرا هنوز فکر میکنن دختری که قبل ازدواج اصلاح میکنه دختر خوبی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خود من به شخصه آرایش غلیظ و اصلاح زنانه و رنگ و مش و ....اینجور چیزا رو دوس ندارم ولی دلیلیم نمیبینم که دست به صورتم نزنم اعتراف میکنم از دوم دبیرستان دستکاری میکردم اما چون دانش آموز خوبی بودم هیچ وقت ناظممون به روم نزد! با اینکه خیلی تیز بود و سریع میفهمید همه چیزو بعد از دیپلمم مامانم منو فرستاد آموزشگاه آرایش و پیرایش و همون موقع مدرکمو گرفتم با نمره ی خوب خب طبیعیه که اصولی تر یاد گرفتم و ..... ولی هیچ وقت پامو فراتر از حد و حدود نذاشتم! الانم از اون موقع باریکتر و مرتب تر شده اما نه در اون حد!!!! تو این زمونه ای که پسرا زیر ابرو بر میدارن از دیدن دخترایی که از سن مدرسه شونم گذشته و دست به سیبیلای سیاه و ابروهای پر قطرشون نمیزنن تا به نظر بیاد دختر خوبی هستن منزجر میشم!! کسایی که سنشون از 30 هم رد شده و به هر دلیلی ازدواج نکردن و همچنان همونطور باقی موندن..... حتی کسایی رو میبینم که ناجور آرایش میکنن اما دست به صورتشون نمیبرن !!!!!!!!!!!!!!!!! خب مسخره اس دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا جون این اصلاح نکردن تا زمان ازدواج مال اون زمان بود که دخترا تو سن خیلی پایین ازدواج میکردن نه الان!! الان دیگه کافیه طرف حلقه داشته باشه تا بفهمی! به همین راحتی یادمه سال سوم دبیرستان یه معلم بینش داشتیم که ازدواج نکرده بود سنش خیلی زیاد بود صورتش چروک افتاده بود و موهاشم یه بار از پشت سرش دیدیم سفید بود کلی (شایدم پیر زمانه بود) مهربون بود اما قیافش افتضاح بود یه عالم صورتش مو داشت خودشم که سبزه ی تیره بود و یه عالم ابرو و سبیل واقعا قیافش ناجور بود اصلا از نزدیک بدت میومد بهش نگاه کنی! کسیم تحویلش نمیگرفت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.