خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روزمره

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۵۱ ق.ظ
چه روزای سختیه هااااااااااااااااااااا ثبت نام که تموم شد!ولی هنوز نزدن آزمون چه روزیه؟؟؟ روزش مهم نیست خدا کنه جاش خوب باشه.......... استرررررررس کلاسمم که همچنان ادامه داره.....+ 4تا سفارش از دوستا رو حساب معرفتی :))) =====>این بیشتر خستم میکنه چون مجبورم میکنه بیشتر بشینم ............ سرعت نت افتضاحه...در حال حاضر ایمیل و مسنجر و حتی فیلترشکنم باز نمیشن :| دو روز پیش دوستم اومد....برگه آزمایش دستش بود...جواب+ =====> نی نی داره ;) حس بهم ریختگی دارم حالا تو این همه کار و بهم ریختگی خونه تکونیم باید کم کم شروع بشه :| هیچ موقع از این عید نوروز خوشم نمیومده هااااااا همه مینالن که گرونیه نداریم نداریم نداریم...........نمیدونم اینا کین تو بازارا راه میرن و خرید میکنن احتمالا از فضا اومدن من که نرفتم تازگیا ولیاونایی که رفتن میگن خیابونا و مغازه ها خیلی شلوغه حالا تازه مونده تا برسیم به مسافرتا تو این دوره زمانی......... مسافرت عیدم دوس ندارم.همه جا شلوغه خانومه عاشق طلاست.یه عالم طلا داره.و بعدشم هر وسیله ی جدیدی و باید داشته باشه.تزئیناتم تا دلت بخواد........ سالهاست خونه ندارن و مستاجرن...میگفت شوهرش گفته واسه پسراش یه کم از طلاهاتو بفروش......گفت نه من طلا خیلی دوس دارم برای چی از چیزی که دوست دارم اینهمه بگذرم به خاطر آینده ی اونا؟؟؟؟؟ خودشون کار کنن............. بی نهایت تو خط پز دادنه.تو حرفاش چندبار گفت که مسافرتشون با هواپیما بوده.... خونه جدیدی که فعلا بهشون دادن و به خاطر محلش دوس نداشته اما کلی خرجش کرده!!!!!!!!!!! و.........................................................زندگی سختی داره به نظر من وقتی همش تو این خط باشی که چی بخری و از بقیه کم نیاری..... گفتم عاشق طلاست....کلی از طلاهاشو قسطی خریده اصلا هم براش مهم نیس شوهرش از کجا میخواد بیاره.......یه بار که مجبور شده بود چند تا النگوشو بفروشه سالها پیش کلی گریه کرد!!!! باورم نمیشه.... این خانوم 45-6 سالش هست و شمالیه شنیدم شمالیا خیلی تو خط این چیزان!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.