خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عید زود رس

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۵۷ ب.ظ
به مامان قول شرف دادم امسال تو خونه تکونی عید کمکش کنم :)) پارسال فک میکنم کار زیادی نکردم.خودم شرمنده ام P: یادم نیس دقیقا چرا اما فک کنم یه دلیلش همین خیاطیای قبل عید بود.... خلاصه بهش گفتم از اول اسفند شروع میکنیم هر روزیم هر کاری قرار شد انجام بدیم شب قبلش بگو که منم برنامه هامو هماهنگ کنم بله من خیلی آدم مهمیم کلی برنامه دارم :))))) صبح رفتیم حرم خیلی خلوت بود......فقط این زوارا بعضیاشون خیلی بی احتیاطن بچه هاشونو ول میکنن به که بازی کنن......دیروز شنیدم یه نفر یه بچه رو دزدیده و میخواسته فرار کنه که خادما فهمیدن و همه درارو مامور گذاشتن و طرف و گرفتن حالا خدا میدونه چی به اون مادر و بچه گذشته و چی تو ذهنشون مونده..... خب مواظب باشین دیگه بابا درسته حرمه ولی قرار نیست هرکی میاد اونجا 100 آدم حسابی باشه و واقعا به قصد زیارت اومده باشه که! بعدش رفتیم یه کم خرید کنیم...تو بازار بزرگ نزدیک حرم دنبال صندل راحتی میگشتیم که کلی خورده ریزه دیدیم :)) منو مامیم که پایه خرید کلا :)) همینجور میخریم  دیگه سه تا عروسک هم خریدیم برای آینده اگه آبجی جان قصد کردن یه موقع نی نی بیارن :)) خیلی خوشگل بودن خب ...خیلیم خنده دار ظهر کابوس نجات غریق میدیدم :| دیدم آخر همه ی کارایی که باید انجام بشه هرکسی یه حرکت آکرباتیک انجام میده و بعدم غلت زنان از یه جایی میره بالا :| و در همین حین یه پارچه (اندازه همین طاقایی که تو پارچه فروشیا هست) دورش پیچیده میشه و میره اون بالا :|:|:|:| تو خواب داشت گریم میگرفت..گفتم بیا!!! هیچ وقت از این کارا نبود حالا شانس ما الان شده :|:|:|
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.