خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

>>>>>>>>>>>> جمعه

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۵۲ ب.ظ
این فیلم زمانه همش مزخرفه.....و لاغیر با چه سرعتی دارم میرسم به جمعه >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> جمعه اصلا مهم نیست قبول بشم یا نشم مهم اینه که این آخرین باره و بعدش دیگه هرطوری بشه تکلیفم روشنه هرچند میدونم اگه نشم باز بعد مدتی هواش میزنه به سرم و قر و قاطی میشم ولی خب از تقدیر نمیشه فرار کرد همونطور که زمان انتخاب رشته ی دانشگاه کور شدم و تربیت بدنی رو ندیدم و بعدشم نرفتم تکمیل ظرفیتارو ببینم تا شاید رشته مو تغییر بدم.................. به همین راحتی هفته پیش تو راه طرقبه کنار یه گلخونه نگهداشتیم و رفتیم واسه مامی گلدون خریدیم منم یه گلدون زرد واسه خودم گرفتم...خیلی قشنگه :)) هرچند بابا علاقه ای به گل و گیاه نداره و اونجا هم هی میگفت بریم..... و نذاشت اون گلخونه بقلیشو ببینیم درست خیلی سفالای قشنگی داشت انسی اومد خونه مون و همه گلامونو ترمیم و بازسازی کردیم.رشتش کشاورزی گرایش گیاهان داروییه خیلی باحاله منم گل یخ کاشتم تو گلدونم با سرعت دارم کارامو میکنم و سفارشارو آماده میکنم تازه دیروز مهناز اس زده بود...گفتم شرمنده خیلی سرم شلوغه وقت نمیکنم ....پارسالم دیر گفت این دوره که تموم شه دیگه واقعا تمومه نمیرم کلاسه دیگه ای تو این زمینه دوس دارم برم خط ...خیلی دوس دارم....یهویی دوست دارش شدم از چند وقت پیش!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.