خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

افتضاح

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۱۶ ب.ظ
صبح خوب بوداااااا نرگس اومد .مانتوشو اصلا پرو نکرده بود و من همه شو دوخته بودم و همه چیشم خوب بود و بدون تغییر دادم بهش برد...به همین راحتی ظهر که میخواستم برم کلاس زودت راه افتادم که با اتوبوس برم به جای آژانس نمیدونم اتوبوس و اشتباه سوار شدم (تا اونجا که دیدم همون خط بود!) یا حواسم پرت بود و جایی که باید پیاده میشدم و ندیدم!!!؟؟؟؟ هیچی دیگه از اون منطقه ای که باید پیاده میشدم کاملا خارج شد و رفت یه جای خیلی دور که اصلا نه میشناختم اونجاهارو نه حتی آژانس داشت که باهاش برگردم! تازه وقتی از اون منطقه دیدم داره خارج میشه از یه خانومه که جلوم بود پرسیدم و اون گفت رد شدی و باید خیلی وقت پیش پیاده میشدی!!!!!!!!!!!!!!!! اون یه تیکه راهو که احساس کردم داره اشتباه مسیرو میره همش استرس داشتم کاش زودتر پرسیده بودم نتیجه اینکه حدود 45 دقیقه وایسادم تو اون پایانه ی الهیه ی مزخرف تا 133 ماشین بفرسته!! بی نهایت اعصابم داغون شد...دیگه داشت گریم میگرفت آخه تو این کلاسا غیبت و دیرکردن اصلا مجاز نیست و مستقیم نمرت کم میشه حالا فک کن اینهمه زحمت بکشی و خرج کنی بعد به یه دلیل احمقانه مث این رد شی :| وقتی رسیدم درست یه ساعت گذشته بود از کلاس به خانوم مقدم و خانوم ویژه گفتم چرا دیر کردم...برام حاضری گذاشتن................. ولی بد ضدحالی بود خب چرااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که قبلا این مسیر و رفته بودم با اتوبوس!!!!!! چراااااااا باید اینجوری میشد امروووووووووز حس افتضاحیه یه جایی که اصلا نمیدونی کجاست و راهو بلد نیستی گیر کنی ، عجله هم داشته باشی، و هیچ کیم نباشه کمکت کنه خدایا بد ضدحالی بهم زدی امروز.................... _______________________ این موضوع رو تو خونه عمرا بکسی بگم....اگه بگم تا عمر دارم سرزنشم میکنن :|
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.