خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

CPR

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ
امروز جلسه نهایی CPR بود خود مدرس اومد(خیلی خانوم خوبیه واقعا حس خوبی بهش دارم) خیلی عالی توضیح داد+اینکه یه عده نبودن و کلا ساکت تر بودن بچه ها باید ممنون شایسته باشم که دو روز پیش خونه یکی از بچه ها باهامون کار کرد (مال دوره قبل بوده که افتاده) خیلیم خوب کار کرد فردا آخرین روز تمرینه .به شدت خسته و خواب آلودم این روزا و روز جمعه از 8صبح با آزمون کتبی شروع میشه و تا...ادامه داره (یعنی همه ی مواد امتحانی در یک روز) به نظر من که خیلی خوبه ایشالا اینو که قبول بشم باید به فکر تمام کارایی که تو این مدت عقب انداختم باشم + همچنان وظیفه ی خطیر ناجی بودن البته به طور رسمی ******* CPR خیلی خیلی مهمه یاد داشتنش و میتونه تو شرایط حساس جون آدمای زیادی رو نجات بده فکر میکنم همه باید برن یاد بگیرن! حداقل تو هر خانواده یک نفر باید بلد باشه (بعدا بیشتر توضیح میدم) و یه مورد دیگه:: اگه جایی کسی نیاز به کمکهای اولیه داشت (مخصوصا تنفس مصنوعی و ماساژ قلبی=CPR) اگر اونجا هم پزشک بود و هم امدادگر شما از امدادگر کمک بخواین! چرا؟ چون متاسفانه پزشکان ما چون عموما با وسایل کار میکنن و در هر مورد آسیبهای بیشماری و بلدن و در نظر میگیرن نمیتونن مثل یک امدادگر عملیات نجات و انجام بدن.تا جایی که حتی ممکنه مصدوم رو به کشتن بدن! نکته ی مهم : چه قبول بشم چه نشم به خاطر اینکه کمکهای اولیه و CPRرو تو این دوره یاد گرفتم هرجایی و هر موقعیتی که باشم و کسی نیاز به کمک داشته باشه باید حتما اقدام کنم فقط امیدوارم اگر چنین موقعیتی پیش اومد نترسم و کارمو درست انجام بدم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.