خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

استارت

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ق.ظ
از فردا 8 صبح میرم سرکار البته 8-9 روز اولش که کارورزیه این کارورزی دیگه نمیدونم چه صیغه ایه از خودشون درآوردن فقطم تو استان ماست :| همه رو به زور میفرستادن موج و کاشف به عمل اومد که بله آقا با مجموعه موج زد و بند و بده بستون دارن ایشون به یه کارورزی من در آوردی درست کرده و هر دوره 20-30 نفر و مفت و مجانی میفرسته واسه اونا کار کنن (بیگاری) اونام یه پورسانتی به ایشون میدن!!!!!!! موجهای آبی یه استخر بزرگ و خارج از استاندارد بماند که چقدر آلودگیش زیاده و تحت هر شرایطیم ناجی و مجبور میکنن وارد آب بشه!!!! اینقدر کار زیاده و شرایط کاریش سخته که من میشناسم کسایی که اونجا با درآمد 700-800 اومدن بیرون چون نتونستن تحمل کنن! و همه کسایی که اونجا کار میکردن به اتفاق میگن کارورزی اونجا ینی بیگاری! یعنی مث یه خدمه باید همه کار بکنی با اون وسایل بازیم که داره دائم مصدوم میده که هی باید بکشی بیرون از آب خلاصه من که تاحالا زیر بار نرفتم! فعلا هم کسی هست که پشتم باشه.ایشالا قراره عوض بشه این آقای محترم!!!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.