خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

همین روزا

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ق.ظ
دو روز دیگه تا پایان این دوره ی کاری بدون دستمزد مونده بعدش ماه رمضان تعطیلم  بعد ماه رمضان دیگه یکی از ناجی مربیا نمیاد (حامله اس) منو به جاش معرفی کردن قراره بهم کلاس بدن اینجوری بهتره.مستقل میشم به جای اینکه بالا سر یکی دیگه وایسم ولی تمام ماه رمضون کار خیاطی دارم دو سه تاشو روزای اول ایشالا تموم میکنم و میدم.اگه بشه تو همین چند روز باقی مونده به نیمه برسونمشون خیلی خوب میشه خونه ی رویا خلوت و ساده و قشنگ بود ازون خونه هایی که توش احساس آرامش میکنی خیلیم روشن بود................................................. مهمونیای اعصاب خورد کنی زیاد شدن امشبم داریم یه چیزایی به شدت آزارم میدن و کاریم نمیشه کرد انگار دارم میرم به سمت مسیر از پیش تعیین شده ای که هیچ تمایلیم بهش ندارم ولی مجبورم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.