خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ماده ی بی علاقگی

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ق.ظ
یک سال پیش بود فکر میکنم که آبجیم یه آدرس بهم داد که برای یک موسسه آموزشی(مدرسه و ...)معلم نیاز داشتن و باید فرم اینترنتیشو متقاضیا پر میکردن منم اون زمان بیکار بودم و واسه نجات غریقم شدیدا تو معذوریت و انواع فازهای منفی و نمیشه و ولش کن و .......... و از طرفیم جو خونه برام قابل تحمل نبود این بود که فرم و پر کردم و پایه اول و دوم ابتدایی رو برای تدریس انتخاب کردم این مدت هیچ خبری نشد و منم کاملا فراموش کرده بودم.....تا دیروز ظهر که خانومه (احتمالا مدیر) تماس گرفت خلاصه بگم...بعد از معرفی پرسید شاغلم؟ و منم گفتم روزای زوج صبح تا بعد از ظهر مشغولم.... گفت خب این که خیلی بهتره....و گفت نیرو کم دارن و اگه سابقه کاری دارم......ک گفتم نه .....تموم شد بعد از اون به بقیه که قضیه رو گفتم عکس العملا همه بد بود!! گفتن دیوونه ای...اونجا یه موسسه خصوصیه...وابسته به دانشگاه آزاد....درآمد بالا....بعدم چی بهتر از معلمی.... بی عقلی کردی.....و کلی ازین جور حرفا و تاسف خوردنا برا من!!!!! و من نمیدونم چطور باید به اطرافیانم بفهمونم مـــــــــــــــن برای پوووووووووووووووووووول کار نمیکنــــــــــــــــــــــــم! دلم نمیــــــــــــــــــــخواد یه کار دائمی و با وظایف رسمی و از پیش تعیین شده داشته باشمـــــــــــــــــــــــ دوست ندارم همیشه درگیر کارم باشم و از سلامتیم بمونمـــــــــــــــــــــــــــــ دوست ندارم به خاطر کــــــــــــــــــــــار بعد ها حتی در معذوریت قرار بگیرم به خودم سختی بدم و اعصابم و خورد کنم به خاطر پول!!!!!!!! من یک زنم!!!هیچ ضرورتی برای پول درآوردن ندارم و اصلا وظیفم این نیست! کاری که الان دارم و به خاطر علاقم مشغولشم فقط همین و بس! این کارم روز درمیونه و بقیه زندگیم دست خودمه تفریحه...ورزشه...شاده...تو چهارچوب نیست...سرمم به اندازه کافی گرم میکنه از بیکاری متنفرم از اینکه مجبور باشم حتی به خاطر کاری دائم بشینم به شدت عصبی میشم(خیاطی) من یه کار پر تحرک دوس دارم با فعالیت بدنی کافی...درست مثل همین! اینارو از رو شکم سیری نمیگم! ما یه زندگی معمولی داریم اما من واقعا فکر میکنم همینقدر کافیه! برای بیشترش حاضر نیستم سلامتی روح و جسممو به خطر بندازم آخه همه چیز که پول نیست.........به خدا نیست.....نیست....نیست.... میشه یه کم معمولی تر بود اما راحت! و نمیدونم چرا کسی باور نمیکنه ولی مهم نیست.واسه یه بارم که شده علاقه مو دنبال میکنم...بیخیال حرفای این و اون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.