خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

لبخند پنهانی

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ
خسته ام ولی خوابم نبرد...شاید از خستگی زیاد سر شیفت وقتی تنها میشینم و اطراف و میپام حس میکنم خیلیا ازم حساب میبرن! وقتی تنهام، آرومم و به قول سمی دهنم بسته اس بی اندازه جدی و شاید بداخلاق حتی به نظر برسم! وای به حالی که بخوام به کسی تذکرم بدم که فلان کارو نکن خطرناکه... اغلب سعی میکنم با لبخند تذکر بدم اما بعضی وقتا دیگه نمیشه یعنی طرف از حد میگذرونه هرچی با چشم و آبرو و عزیزم و جونم بهش میگی باز کار خودشو میکنه اینجاست که مجبور میشم خیلی جدی و قاطع حتی گاهی اخمامو بکشم تو هم..... امروز دو سه تا از مشتریا به سمی گفته بودن چقد ناجیاتون بداخلاقن!!!!!! خب یه کم لبخند بزنین ما دلمون میگیره به هر طرف نگاه میکنیم!!!!! سمی هم گفته بود نه اینطور نیست ما باید حواسمون کاملا جمع باشه تا اتفاقی نیافته (مثل من که مجبور شدم دوبار شیرجه برم)و وقتی از هم دوریم و دهنامون بسته اس اینطور به نظر میرسه!قیافه هامون جدیه (قیافه ی من و سمی وقتی آروم و بی سر و صداییم خیلی جدیه!!!میدونم که بعضیا ازم میترسن) بعد از شیفت منو سمی با شوخیا و خنده هامون اتاق ناجیا و دفتر مدیر و گذاشته بودیم رو سرمون هیچ کس حتی حدسم نمیتونه بزنه ما دوتا که سر شیفت اینقدر جدی هستیم تا چه حد میتونیم شیطنت داشته بشیم و بخندیم و بخندونیم.... اینقدر سر و صدا کردیم که مدیر میگقت :کجان اونایی که میگفتن ناجیاتون بد اخلاقن و نمیخندن؟؟؟؟ بعد هر شیفت بیان یه سری بزنن اینجا.... شاید ته دلم اونقدرا شاد نیستم و بیشتر از اونی که بخندم فقط میخندونم ولی خب همینم جای شکر داره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.