خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بی صدا

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ
گوشیمو (گوشیامو) با بی میلی چک میکنم حقیقتش منتظر هیچ پیام یا تلفنی نیستم واسه همینم همیشه سایلنته سایلنته چون حوصله ی اوناییم که میدونم وقت و بی وقت مزاحمم میشن و ندارم عده ی زیادی نیستن یکی دو نفر ولی رو اعصاب و همیشه هم میدونم چیکار دارن....زیاد تماس نمیگیرن ولی همونا رو هم حسش نیس...... جز روزایی که نیستم خونه از سایلنت در میاد تا اگه مامی تماس گرفت جواب بدم♥ روزام با بی تفاوتی میگذرن نمیدونم این چه اخلاق گندیه که دارم؟؟؟ نمیتونم از کسی متنفر باشم!!! حتی کسایی که خیلی آزارم دادن و میدن خیلی زود حس ناراحتیم بهشون از بین میره....هیچ خوشم نمیاد! لازمه گاهی وقتا کینه ی بعضیا رو به دل بگیری! واقعا لازمه و من نمیدونم چرا نمیتونم منو عاطی (نوه خاله ی مامی) خیلی از بچگی با هم صمیمی بودیم...3سال پیش بعد از 4سال تونست با کسی که دوس داشت عقد کنه و حالا بعد 3سال داره میره خونش ما واسه عروسیامون همه رو خانوادگی گفته بودیم به صرف شام....نامردا اینا که مهموناشون خیلی کمترن و تازه فول پول ترم هستن همه رو گفتن به صرف شیرینی جز خاله و عمو و عمه و داییا که تعدادشون اونقدری نمیشه :| بی خیال به هر حال ما که نمیرفتیم چون هنوز 40 عمه نگذشته دیروز یه خبر ازدواج دیگه ام شنیدم...نمیدونم چرا دلم گرفت...ینی میدونماااا...یه سری شباهت و اینکه دوتا آدم عاقل و بالغ بودن و پسره خودش همسرشو انتخاب کرده بود....هییییییی امشبم مهمونی نامزدیشونه...خوشبخت بشن♥
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.