خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روحِ شیرین

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۱۹ ب.ظ
چند روز پیش متوجه شدم "شیرینی" تنها چیزیه که به شدت و به سرعت باور نکردنی!!! باعث اضافه وزنم میشه آخه تو این شرایطی که غذام اینهمه کمه چرا باید وزنم بره بالا؟؟؟؟؟ بــــــــعله یافتم! شیرینی جات به دلایلی زیاد خوردم یه چند روز خلاصه تصمیم گرفتم مدتی تو شیرینی ها رژیم بگیرم و تا میتونم نخورم (کلا شیرینی جات زیادم دوس ندارم ولی بنا به دلایلی که شرحش زیاده گاهی همینجور میخورم...بماند) تصمیم باقی بود و از هفته پیش که یه بستنی تو فریزر بود من دست بهش نزدم و فقط بهش فکر کردم تا امروز که دیدم روحم در غذابه و رفتم نصفش کردم و نصفش و الان خوردم باقیشم گذاشتم برا روز مبادا :)))) گرچه میدونم فردا قبل از اینکه برسم خونه یکی ترتیبشو داده :))) ما اینجوری با نفسمون مبارزه میکنیم...کم کم! اگه یهو مبارزه کنیم که سریع میبازیم ;)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.